Guideline


MAKLUMAT TEMPAHAN/ORDERING INFO

1-BAGAIMANA UNTUK MEMBUAT TEMPAHAN/HOW TO ORDER

CARA 1 / STEP 1
-Masuk ke laman produk. Pilih produk kod untuk dimasukkan dalam borang tempahan.
-Click on product page and select product code you wish to order.
 
CARA 2 / STEP 2
-Isikan borang tempahan yang dikehendaki dengan lengkap.Pihak kami akan menghubungi anda dalam masa 24jam untuk tujuan pengesahan. Hanya pelanggan yang serius sahaja akan dilayan.
-Fill up and complete the ordering form. Please submit your form and our Admin will contact you within 24 hours for further verification.Only serious customer will be entertained.

CARA 3 / STEP 3
-Pelanggan akan menerima invois dan jumlah pembayaran yang perlu dilakukan melalui email (pastikan alamat E-mail dan nombor telefon anda tepat).Sila pastikan anda selalu memeriksa peti masuk E-mail anda dalam tempoh 24 jam. 
AMARAN : Anda dilarang membuat sebarang bayaran sekiranya tiada menerima invois bercop daripada PUNCAK MAHLIGAI ENTERPRISE.
-Customer will receive an Invoice regarding your order details together will total costs (please make sure your phone number and correct E-mail address). Please check your mail inbox regularly within 24 hours.
WARNING : You are not allowed to make any payment without received stamp invoice from PUNCAK MAHLIGAI ENTERPRISE.

CARA 4 / STEP 4
-Pelanggan perlu membuat jumlah pembayaran penuh dan memberitahu pihak PUNCAK MAHLIGAI ENTERPRISE melalui notifikasi SMS atau E-mail. Resit bayaran hendaklah disimpan oleh pelanggan untuk tujuan pengesahan sekiranya berlaku sebarang konflik transaksi.
-Customer required to make a full payment and notifying us total amount  through SMS or E-mail. Original transaction receipt must be kept by customer for furture reference

CARA 5 / STEP 5
-Pihak kami akan memproses tempahan anda setelah menerima pembayaran dalam masa 1-3 hari bekerja bergantung kepada jumlah kuantiti yang di tempah.Jika terdapat sebarang masalah dengan penghantaran ataupun stok, pihak kami akan menghubungi pelanggan secepat mungkin.
-We will process your order as soon as we received the payment. It will take 1-3 working days to prepare your order depending on quantity of item.In case items are currently out of stock or delivery problem, we will contact our customer as soon as possible.

2-PENGHANTARAN/DELIVERY
-Jadual Caj penghantaran/Delivery charge table-

Lembah Klang/
Klang Valley
Luar Lembah Klang/
Outside Klang Valley
Sabah/
Sarawak
Luar Negara/
Oversea
Percuma/
Free
Pantai Timur/
East Coast
Rujuk/Refer:
Skynet Tariff/
Kangroo
Rujuk/Refer:
DHL/Pos Malaysia/
Kangroo
Rujuk/Refer:
DHL/Pos Malaysia/
Kangroo
Pantai Barat/
West Coast
Utara/
North
Selatan/
South
 
3-PEMBAYARAN / PAYMENT
- Pembayaran boleh dilakukan melalui CIMB BANK dengan kaedah pindahan wang (mesin ATM), Online banking (CIMB Clicks) , Cash deposit (mesin CDM), Check Deposit (mesin Check deposit) atas nama PUNCAK MAHLIGAI ENTERPRISE.
- Payment can be made to our CIMB bank through money transfer (ATM machine), Online banking (CIMB Clicks) ,Cash deposit (CDM machine) and Cheque deposit (Cheque deposit machnie) to PUNCAK MAHLIGAI ENTERPRISE.
CIMB CURRENT Acc. No : 1456-0000-6711-07 - (PUNCAK MAHLIGAI ENTERPRISE)

Please contact/email us your details at puncakmahligaienterprise@gmail.com/019-2246464/019-2276467 according to others payment method and items delivery.


0 comments:

Post a Comment

PME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...